radius server v cluster modu

Jan Burdil jan.burdil at apl.cz
Wed Oct 1 15:47:43 CEST 2003

jeste jednou bych mozna napsal co presne potrebujeme. alespon dva radius
servery ktere si mezi sebou vymenuji svoje databaze a idealne se ven tvari
pod jednou IP adresou. jestli to pobezi na winnt, solarisu je celkem jedno.
v zadnem pripade nemuzeme klientovi nabidnou linux s freeradiusem ...

dekuji
Jan Burdil