radius server v cluster modu

Dan Ohnesorg Dan at feld.cvut.cz
Wed Oct 1 16:23:38 CEST 2003

Dne Wed, Oct 01, 2003 at 03:47:43PM +0200, Jan Burdil napsal:
> jeste jednou bych mozna napsal co presne potrebujeme. alespon dva radius
> servery ktere si mezi sebou vymenuji svoje databaze a idealne se ven tvari
> pod jednou IP adresou. jestli to pobezi na winnt, solarisu je celkem jedno.
> v zadnem pripade nemuzeme klientovi nabidnou linux s freeradiusem ...

No ja sice nevim co je to za zakaznika, ale linux by dneska uz prijal
leckdo. Horsi je to s tim freeradiusem.

Tvarit se ven pod jednou IP adresou je trochu problem, vyzaduje to totiz
nejaky redirektor, ktery zase muze byt zdrojem nespolehlivosti. A nebo holt
bude odpovidat jen jeden nod a ten druhy nebude delat nic, jen sledovat co
se deje, aby nastoupil kdyz prvni neodpovi.

Nicmene vzhledem k tomu, ze to bude reseni za furu milionu, tak asi neni
problem zavolat na Sun, IBM, HP, Compaq a ti se budou moct pretrhnout, aby
neco vymysleli.

zdravim
dan