radius server v cluster modu

Hynek Los hynek.los at volny.cz
Wed Oct 1 20:07:16 CEST 2003

Jan Burdil wrote:
Ahoj

mno pokud je tedy situace takovato ,tak lze doporucit
uz jen jednu metodu a to je HA cluster na solarisu :
detaily popis :http://wwws.sun.com/software/solaris/8/ds/ds-cluster22/#2
http://wwws.sun.com/software/solaris/8/ds/ds-cluster22/
ale cenove je to uplne nekde jinde :)

jinak pro toto reseni by bylo vhodne zajistit i jisteni sitove
konektivity pomoci cisco produktu a HSRP  (automaticke prepnuti na
zalozni routr v pripade problemu s linkou)

PS:   ale me toto pripada naprosto zbytecne - nerekl jste tu pomerne
podstanou vec - kolik jste ochoten investovat ? , delam v jiste
telekomunicni firme kde se linux bezne pouziva a totez plati o radius
servru - jeto totiz natolik jednoduchy software ,ze chyby se v nem tolik
neobevuji