radius server v cluster modu

Dan Ohnesorg Dan at feld.cvut.cz
Wed Oct 1 21:26:58 CEST 2003

Dne Wed, Oct 01, 2003 at 09:11:55PM +0200, Jan Burdil napsal:

> ha cluster na solarisu je vyborna vec, ale jak nainstaluju na dva a vice
> nodu radius ktery bude sdilet jednu databazi ?

Musi se pouzit fibrechannel diskove pole a souborovy system, ktery zvlada
soucasny zapis ze vsech nodu. O takovych jsem ale jen slysel, nikdy jsem ho
nevidel v praxi. A samozrejme radius server to musi snest.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311