radius server v cluster modu

Hynek Los hynek.los at volny.cz
Thu Oct 2 08:07:25 CEST 2003

Ahoj
mno ja delam jen s HA clustrem na HP ,ale na sunu to je podobne - jsou
dva pocitace ,nody  - a potom je neco cemu se rika packages - packages
ma vlastni IP adrsu a predstavuje balik softu - konfigurace banalni byt
nemusi (nebo taky i ano)- nicmene jak uz rikal Dan ,tak se sun bude moci
pretrhnout aby vam to nainstalil :))) funguje to tak ,ze package prikaze
nodu na kterem bezi si namoutovat urcitou cast pole ktereou potrebuje -
pokud se nod presune jinam ,tak se zase tato cast pole primountuje pod
novy nod atd.... - pole je samo o sobe chraneno redundantnosti - mirory
,raidy , nebo spise dneska kontrolery ,ktere cele pole schovaji a
navenek ukazou jen  volume groupy... - data v podstate azustavaji na
stejnem miste - cluster chrani pred fyzickym poskozenim racku

jinak si uvedoumte ze i toto reseni znamena vypadek po urcitou dobu(byt
kratkou - a soucasna spojeni padnou) ,kdy sluzba bude nedostupna - je to
cas ,kdy se pckage bude presouvat jinam...