MX smerovany na nestabilnu IP (ADSL, dial)

Milan Roubal roubm9am at barbora.ms.mff.cuni.cz
Fri Oct 10 15:27:07 CEST 2003

My mame naopak zakaznika, ktery ma MX zaznam prave na masine, ktera je
za ADSL modemem a nevyskytuji se zadne problemy, ADSL ma pevnou IP
adresu a ma dostupnost jako kterakoli jina linka - ma reconnect automatickej
a vypadkum v radu desitek vterin se neubrani ani nas webhosting
poskytovatel,
at uz je to doba potrebna pro prepnuti na zalozni linku atd.
Hlavne dneska linka, ktera nema 24/7 (modem) nema v naproste vetsine
ani pevnou IP adresu.
    Zdravi
    Milan Roubal