Internm nebo externm modem?

Petr Svoboda peter_svoboda at centrum.cz
Sat Oct 11 12:37:38 CEST 2003

No, že by mi něco vytočilo linko, o to strach nemam. K tomu blesku, v
dnešní době se mi něco takového může stát? To nemají ochranu?
Stou aktivitou to je pravda. A k té rychlosti, já vytahuju sice těch 48,
ale muj interní vytáhne 50.6, je to malý rozdíl, ale mě jde o princip.
Rychlostí portu to neni.
A u toho externího mi to kolikrát i padá, což se mi u toho interního zatim
NIKDY nestalo. A externí by snad měli být automaticky lepší, ne?
Ten externí modem je Conexant Rockwell 5600 External a ten interní je
Micronom InPorte voice.

--
Petr Svoboda
E-Mail: peter_svoboda at centrum.cz
web: http://radio2.iglu.cz/ ICQ: 283606332

Dne Thu, 9 Oct 2003 15:52:48 +0200 napsal/-a Jaroslav Lukesh
<lukesh at seznam.cz> příspěvek následujícího znění::

--
Petr Svoboda
E-Mail: peter_svoboda at centrum.cz