Zkontrolujte hlanek prosmm

Jan Bednarik bednee at centrum.cz
Thu Sep 18 22:12:38 CEST 2003

> 4. internet nie je mozne pretazit, narusit, filtrovat ani obmedzovat - ale
> je mozne toto robit s jednotlivymi linkami po ktorych spojenie prebieha.
Meli jsme na fakulte nejakeho amika, ktery se zabyval sledovanim internetu a
ukazoval nam hezky priklad. To jednou nekdo presekl kabel, co vede po
morskem dne mezi Japonskem a Australii. Chvilku byl veskery provoz Jap<->Aus
v prdeli, ale za par desitek minut se vytvorilo automaticky premosteni a
vsechny pakety putovaly oklikou pres pevninu. Zajimave. Z toho vyplyva, ze
internet nelze komplexne shodit.

> 6. jazyky ako HTML a XHTML by som velmi programovacimi nenazval, skor
> popisnymi. Alebo staci jazyky.
Nejlepsi nazev bude asi _znackovaci_ (HyperText Markup Language, eXtended
Markup Language)

--
Jan Bednarik
ICQ: 9761577