Internet zešílel - příspěvěk jednoho mladého člověka

Petr Voralek nazir at comp.cz
Sat Jan 8 10:00:45 CET 2005

   On 8.1.2005 3:47, *Dan Lukes* wrote, and I quote (in part):

> 	Jestlize vam neco muze poslouzit jako jasny dukaz poklesu moralky, pak
> to, ze jakkoli povazuji vas dopis za dopsi za hranici temat teto
> konference, odpovedel jsem vam do ni - coz je take v prikrem rozporu s
> drive bezne uznavanymi pravidly ...

  Na druhou stranu to (krom toho, že onu konferenci nikdo nečte) může
znamenat i vzestup morálky hypotetických čtenářů a uvědomění si, že
odpovídat veřejně na off-topic se moc neliší od samotného postování
off-topic zpráv... <grin>

> konferenci a nerusit toto kdysi odborne diskusni forum z jeho posmrtne
> ztuhlosti ...

  Amen.

--
   Petr Voralek   <nazir@(comp|volny).cz>     24229288 at ICQ

... USENET:  Uniting Spammers, Erotomaniacs, Newbies, Extroverts and Trolls.