Cesky Telecom versus Skype

Dan Ohnesorg Dan at feld.cvut.cz
Tue Sep 20 23:31:54 CEST 2005

Dne Mon, Sep 19, 2005 at 09:41:24PM +0200, Breta Benes napsal:

> 2. Predpokladam, ze Telekomici uz nemaji zadnou sanci v nabidce
> hlasovych sluzeb. Proti GSM nemaji sanci.

Kez by, dost ze bojim, ze do roka zavedou neomezene volani za pausal v
rozumne vysi a penize co utapine ve VoIP budou utopene jaksi blbe.

Vsechny navstevy co mi sem jezdi z "rozvinutych" statu nechapou, jak je
mozne, ze volame vsude mobilem, protoze u nich to je vetsinou tak petkrat
drazsi nez pevna linka.

> 4. Telekomici v nejblizsi dobe prijdou - odhadem - o nekolik stovek
> tisic klientu, kteri plati sice malo (kolem 500/mesic) - ale zato pravidelne.
> Jsou to lide, pro ktere telekomicka linka byla/je jedinou moznosti pripojeni
> na Internet. Telekomici tady - na vesnici - zahrabali do zeme spoustu km
> kabelu, chodi ji to fakt dobre, to musim uznat.

Ano maji med a to je zlaty dul, protoze na skutecny broadband neni ve
vzduchu dost mista.

zdravim
dan