Wi-fi Internet sifrovany na Win98

Petr Svoboda radio2 at t-email.cz
Sun Apr 2 19:01:52 CEST 2006

Díky
Když už jsme u tohoto problému. Na druhm počitači, kde mam první vydání
win98, je karta zřejmně nepodporuje. Ve správci souborů mam pouze
otazník s PCI kartou. a při pokusu o nahrání ovladačů na Win98 se mi
objeví hláška, že ovladače nebyli nalezeny. Pokud dam Přidan nový
hardware a nahrajou neprve ovladače, systém mi řekne, že žádné ovladače
nalezeny nebyli. V INF souboru k ovladači se píše, že je určen pro
WIN98SE. Nevíte o nějakém fíglu, např. aktualizaci systému, pomocí které
by se mi podařilo kartu najít? Nevím nakolik jsou tyto dvě vere systému
odlišné, ale myslim, že mainipulace s hardwarem by mohla být stejná.