Wi-fi Internet sifrovany na Win98

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Apr 2 23:42:17 CEST 2006

Petr Svoboda napsal/wrote, On 04/02/06 19:01:
> Když už jsme u tohoto problému. Na druhm počitači, kde mam první vydání
> win98, je karta zřejmně nepodporuje. Ve správci souborů mam pouze
> otazník s PCI kartou. a při pokusu o nahrání ovladačů na Win98 se mi
> objeví hláška, že ovladače nebyli nalezeny. Pokud dam Přidan nový
> hardware a nahrajou neprve ovladače, systém mi řekne, že žádné ovladače
> nalezeny nebyli. V INF souboru k ovladači se píše, že je určen pro
> WIN98SE. Nevíte o nějakém fíglu, např. aktualizaci systému, pomocí které
> by se mi podařilo kartu najít? Nevím nakolik jsou tyto dvě vere systému
> [...]

	... coz me pripomina (jeste k predchozimu problemu), ze je vyhodou mit
k sitovym kartam v onech Win98 posledni dostupne ovladace - obvykle je
lze nalezt na strankach vyrobce karty. Aby na nich 802.1x autentizace
mohla fungovat ej totiz nutne, aby ovladace podporovaly jakesi funkce a
hodne stare to nepodporuji.

	V krajnim pripade je dokonce nutna vymena sitove karty za jinou.

	Coz je v zasade odpoved i na tento dotaz - Win98 a Win98 SE se lisi. Je
treba sehnat ovladace pro danou kartu a spravnou verzi systemu -
podivejte se na stranky vyrobce karty.

	A nebudou-li - vymenit kartu za takovou, ktera prislusne ovladace mit bude.

					Dan

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz