gopher.vsb.cz (Re: hledanii)

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Thu Nov 9 14:05:47 CET 1995

Dovolte, abych poradil prikladem z knizky Internet :=) CZ, kapitola 16
"Adresarove sluzby", rozhrani "Paradise". Shodou okolnosti je VSB Ostrava
zahrnuta do projektu X.500, bohuzel prave ted prislusny gateway nefunguje.
Doporucuji tedy pouzit Paradise, ktery funguje.

1. telnet found.paradise.ulcc.ac.uk, login: dua
2. prostudovat help
3. pouzit volbu s (simple)
4. volit vstupni data takto
   name: *
   departement: *
   organisation: vsb
   country: cz
5. po urcite dobe vam Paradise vypise seznam oddeleni na VSB,
   zvolte cislo oddeleni, ktere Vas zajima, (treba 1 centralni laborator)
   dostanete seznam pracovniku oddeleni, zvolte cislo pracovnika (treba
   1 Chmielova ..)
   system Vam poda jeho osobni zaznam obsahujici adresu, telefon a pod.

Muzete tez pouzit WWW stranku na OMICRONU "smajlik" a z ni smernik na
seznam URL pouzitych v knize. Aktivizujte

telnet://dua@found.paradise.ulcc.ac.uk

Uspech v hledani preje
Vladimir Vrabec