adresy remailov...

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Wed Dec 4 10:20:32 CET 1996

On Tue, 3 Dec 1996, Lubor Dedina wrote:

> Nejenom ze je nefunkcni, ale uz vubec neni :-(. Jeho provozovatel to
> musel zabalit, protoze pres tento remailer posilali lide jakesi
> cirkvi vyhruzne dopisy ci ji bombardovali nejakymi urazkami, a cirkev
> to dala k soudu. K provozovateli se pak dostavila policie a dala mu
> na vybranou: bud ji da seznam lidi, kteri ty urazlive zpravy
> posilali, nebo mu cely pocitac rovnou zabavi. Dal jim ten seznam...
> No a vzhledem k tomu, ze tato situace (tj. _skutecne zneuziti_)
> remaileru muze kdykoliv opet nastat (gangsteri, nabozensti fanatici
> [...]

To musela byt nejaka agresivni cirkev, kdyz
a) zavdala nekomu pricinu k urazkam ci vyhruzkam
b) to dala k soudu.
Takze ji preju vsechno spatne. Cirkev ma byt mirumilovna. Ale takovych
dnes uz asi monoho neni. I cirkev jsou jenom lidi, a proc by zrovna
v cirkvich meli byt lepsi nez jinde, to teda vazne nevim.

   Zdravi
                          bohumil chalupa