adresy remailov...

Lubor Dedina lubord at watson.bajt.cz
Wed Dec 4 20:58:24 CET 1996

Nazdar,

> To musela byt nejaka agresivni cirkev, kdyz
> a) zavdala nekomu pricinu k urazkam ci vyhruzkam
> b) to dala k soudu.
> Takze ji preju vsechno spatne. Cirkev ma byt mirumilovna. Ale takovych
> dnes uz asi monoho neni. I cirkev jsou jenom lidi, a proc by zrovna
> v cirkvich meli byt lepsi nez jinde, to teda vazne nevim.
>
>    Zdravi
>                           bohumil chalupa

Podle mne vznikaji cirkve ze tri duvodu:

a) nekdo tomu opravdu veri

b) nekdo na tom chce nadelat prachy

c) nekdo tak chce ziskat moc nad jinymi.

Jaky je pomer jednotlivych bodu ve 100% nevim, ale mam zato, ze body
b) a c) jdou casto ruku v ruce a taky se prvotni zajem podle jednoho
bodu muze postupne prolinat s dalsimi.

                                         Lubor

Lubor Dedina, Praha      lubord at bajt.cz