adresy remailov...

Lubor Dedina lubord at watson.bajt.cz
Wed Dec 4 22:31:20 CET 1996

Nazdar,

> A to vyplyva z ceho?
> Z informaci na www.penet.fi naopak plyne, ze se proti rozsudku
> ukladajicimu mu vydani teto informace odvolal a odvolaci soud platnost
> rozsudku pozastavil.
>                              Bohumil Chalupa

Jak uz jsem uvedl, nekde jsem to cetl (vzhledem k tomu, ze se ozval
P.K. s doplnenim, tak to asi byly ty S.N.), ale nemohl jsem si
vzpomenout kde. Asi pul hodiny jsem kvuli tomu prohledaval haldy
svych pocitacovych casopisu, pak jsem to vzdal. Nicmene ta zprava
byla uvedena jako nezarucena. Je sice pravda, ze jsem se mohl podivat
na dany URL, ja vsak ani nevedel, ze vubec existuje. No a dolovat to
treba z Internicu jen tak pro jistotu ... Proste nikdo nejsme
dokonaly.
                               Lubor

Lubor Dedina, Praha      lubord at bajt.cz