Cestina ano nebo ne

Ales Kmunicek kmunicek at svkkl.cz
Fri Dec 6 08:16:38 CET 1996

Zdravim !

Ja osobne se priklanim k nazoru vyuzivat diakritiku pouze pri osobni
korespondenci, kdy vite, na jake platforme prijima postu clovek,
kteremu pisete. V konferenci by to udelalo osklive veci.

Me osobne cestina bez hacku a carek vubec nevadi, aspon se nemusim
bat, ze misto dopisu prijdou nejake hierogryfy, ktere pak musim
vyhodit, aniz se dozvim, co v nich vlastne bylo.

Takze me stanovisko: v konferenci diakritiku NE.

                                  Ales Kmunicek

P.S. H'a^cky a c'arky se daji psat i takhle :)