adresy remailov...

Marek Antos antos at cpress.cz
Fri Dec 6 09:02:45 CET 1996

On  5 Dec 96 at 20:12, Lubor Dedina wrote:

> Nejsem zas takovy znalec... Obsahuje e-mail nejakou jinou informaci
> o odesilateli? Protoze pokud ne, k cemu remailery, kdyz to jde tak
> snadno zmaknout z normalniho mail klienta?

Protoze kdyz pouzivam remailer, muzu postu nejen odesilat, ale taky
prijimat, t.j. lide mi mohou psat na anonymni adresu a ta posta mi
prijde. Kdyz si dam do hlavicek neexistujici adresu, je sice splnen
bod jedna, cili muzu odesilat anonymne postu, ale prijmou ji nemuzu.

Mimochodem, kdyz uz o tom hovorime, tohle je dalsi argument,
podepirajici existenci remaileru. Pokud mi totiz jde jen o rozesilani
urazlivych mailu, muzu to udelat jednoduseji, proste tam soupnu
neexistujici (nebo jeste hure cizi) adresu. Remailery ale pouzije
ten, kdo pres zachovani anonymity stoji o nejakou odpoved, coz uz
mozna znaci serioznejsi pristup.

Zdravi,

---
Marek Antos                     Computer Press
Casopis Connect!                Hodkovicka 115, Praha 4
e-mail: antos at cpress.cz         tel/fax:02/61710642