Cestina ano nebo ne?

Lubor Dedina lubord at watson.bajt.cz
Sat Dec 7 17:06:43 CET 1996

Nazdar,

> *** Pane Dedina, stale nechapu, proc by lide meli investovat tolik
> penez, takoveho casu, aby jste Vy mohl posilat do konference mailiky s
> hacky a carkami.
> 						AHA

To je spravna otazka a musim rict, ze asi ta nejzaludnejsi. Proste je
to vec jisteho postoje, a ja plne uznavam, ze nekterym je to zcela
lhostejne. Docela by mne zajimalo, jak to vlastne je, takova mensi
anketa by neskodila (tuto diskuzi za ni nepovazuju). Jste ochotni to
poslat na moji adresu? Ja bych to tady treba po tydnu zverejnil
(kolik je pro a kolik proti vcetne detailniho rozpisu). Nebo rovnou
do konference?

> Adam Hauner (AHA)

                                               Lubor

Lubor Dedina, Praha      lubord at bajt.cz