Konec diskuse na tema "Cestina ano nebo ne?"

Lubor Dedina lubord at watson.bajt.cz
Sun Dec 8 10:36:23 CET 1996

Nazdar,

> navrhuji ukoncit diskusi na vyse uvedene tema. Pochybuji totiz,
> ze se dopracujeme nejakeho rozumneho zaveru. Z vecne roviny
> se nam pomalu disputace presouva do roviny ciste emotivni.
> Dokud nebude kodovani uspokojujicim zpusobem vyreseno obecne
> (unicode, MIME ?) a ne jen na urovni jednotlivych firem, stejne
> s tim nic nenadelame.

Souhlasim, ja si taky myslim, ze uz toho bylo dost. Pokud i druzi
sdileji tento nazor, doporucuji diskusi zastavit.

Stejne bych vas ale vsechny, co jste se aktivne zucastnili, nebo jen
prihlizeli, chtel pozadat, jestli byste neprojevili dobrou vuli a
neposlali mi vas nazor (zda diakritiku v konferenci ano ci ne - bez
udavani duvodu) na moji mailovou adresu. Ja bych to shromazdoval a
tak kolem 20.12. bych to zverejnil v konferenci. Dve odpovedi uz mam.
Pokud muzete, oznacte to v Subj. jako treba "Anketa". Diky.

> Ales Cepek

                                          Lubor

Lubor Dedina, Praha      lubord at bajt.cz