Cestina ano nebo ne?

Jiri Pazdernik georges at traveller.cz
Sun Dec 8 10:44:42 CET 1996

Lubor Dedina wrote:

> To by mne teda zajimalo, jakou asi maji tak volbu? Linux? Na to
> zapomente, to je jen pro ty, co to opravdu zerou (a vidi do toho).
> Pro ty ovsem neni kodovani cestiny problemem. Win NT? Dost draha
> nahrada, nemyslite? A jak spravne rikate, s takovou 486/100/8 si na
> nich ani neskrtnete :-( Krom toho, NT4.0 jsou taky plne chyb...
> Win3.1? Tam zas neni skutecny multitasking, navic to prostredi...
> OS/2? Nema perspektivu, neni na nej dost aplikaci... Co jineho? No
> prece - Win95, i s tema (priznavam) desnejma problemama.

Spravne je za 3. Prave OS/2. Perspektivu? Tu urcite ma. A vesti nez
W95. Programu sezenete spoustu. A co nesezenete pro OS/2, vynahradite
si verzi pro Win 3.1x, ktere jsou do OS/2 imlementovany a muzu
rici, ze jsou rozhodne stabilnejsi nez original. Pro kancelarskou
potrebu je OS/2 to nejlepsi. Nehlede k tomu, ze velkou spoustu
aplikaci sezenete jako sharware, tedy usetrene tisice. (I s tim,
ze zaplatite registracni poplatek). S novou verzi (myslim Merlina),
se tato perspektiva jeste zvysuje. No, to je na delsi debatu.

> Jasne. K tomu jsem dospel ja, ne moje babicka (to, ze vas to tak
> irituje, je vas problem, ne muj). A kdybychom byli tak tolerantni,
> jak rikate, tak dnes bydlime v jeskynich.

Asi by to bylo lepsi, aspon by se lidi nemuseli hadat o pouzivani cesiny
v konferencich.

> Uffffff :-(((((((((((( Takze vy jako pouzivate ten _skvely_ system
> OS/2? No, my v tech srackoloidnich Win95 se s timhle vubec nemusime
> zaobirat...

Zato se musite zabyvat spoustou jinych veci, kterych ja jasem usetren.
(Mimochodem pouzivam i linux a WNT 4.)

> Minil jsem tim, ze je divne, proc lidi, kteri jiz maji nainstalovanu
> systemovou cestinu nejsou ochotni si ji nainstalovat do e-mailu a
> pouzivat ji. Pri psani klasickeho dopisu jim pripada samozrejme, ze tam
> hacky a carky jsou, pri e-mailu naopak.

Protoze jsou tolerantni.

*         Jiri Pazdernik, Comtype Opava                     *
*         Hobzikova 3, 746 01 Opava, Czech rep.             *
*         Tel./Fax: +42/653/212607                          *
* E-mail: mailto:georges at traveller.cz                       *
* WWW: http://www.geocities.com/SiliconValley/Heights/4055/ *