Cestina ano nebo ne?

Lubor Dedina lubord at watson.bajt.cz
Mon Dec 9 01:01:31 CET 1996

Nazdar,

> IMHO zbytecne. A ZCELA!!!

Ale _proc zbytecne_? Vas diakritika netrapi, dobre, ale jsou tu i
jini...

> Proc by proboha nemohli vsichni psat 'cesky' misto 'c~esky'? To je to
> opravdu takova prace? Kazdy to bez problemu precte a nemusi se tady

Ano, je to prace (o ktere ti, co diakritiku nechteji pouzivat, ani
netusi). Jde o to, ze se neustale clovek musi kontrolovat, jestli ma
nebo nema tu diakritiku pouzivat (a stejne, i kdyz se snazi psat bez,
mu to nekdy ujede...).

> *         Jiri Pazdernik, Comtype Opava                     *

                                                Lubor

Lubor Dedina, Praha        lubord at bajt.cz
Pisete-li mi, muzete pouzivat nabodenicka