Cestina ano nebo ne?

Honza Vyskoc ropak at mbox.vol.cz
Mon Dec 9 10:08:12 CET 1996

lubord at watson.bajt.cz (Lubor Dedina) wrote:

>Stahl jsem to na prvni pokus anonymnim ftp. Jenze, tesne predtim, nez
>jsem zadal GET, jsem se zahledel na asi minutu do vlastni chytrosti.
>To jsem v navodu zapomnel napsat. Omlouvam se.
>
>Pokud by se Vam to ani potom nedarilo, hmm....           Lubor

A uz je to tady zas.

Panu L.D. se to podarilo. A cim mene pan L.D. vidi do problemu, ktere
muzou lidem za ruznych okolnosti nastat (ze onen server odmita
pozadavky z moji domeny asi opravdu nebude moje chyba), tim vice je
presvedcen, ze ostatni jsou blbci.

Davam si pana L.D. do seznamu "Filtering from" a tem, ktere uz nebavi
neci samolibost, doporucuji totez.

> Lubor Dedina, Praha        lubord at bajt.cz
> Pisete-li mi, muzete pouzivat nabodenicka
Vazeni, poslete mu kazdy neco ve svem (tj. kazdy v jinem) kodovani, at
si pocte.
Mozna si pak vzpomene, ze i ti blbi marxisti uz kdysi vedeli, ze
"zakladnim kriteriem poznani je praxe".

Howgh.

Honza Vyskoc      ropak at mbox.vol.cz      Czech Republic-Europe