Cestina ano nebo ne?

Deda.Mraz at severni.pol Deda.Mraz at severni.pol
Mon Dec 9 11:20:02 CET 1996

> :)) Hmm, my v zadnem pripade NEJSME ODPURCI (doufam, ze mluvim i za
> druhe)
> spravneho pouzivani ceskehp jazyka. Zkratka si jen myslim, ze jeste
> stale existuje dost podstatnych duvodu, proc do konferenci nepsat
> s diakritikou. ..... A myslim si, ze zrizovat gateway je uplna zbytecnost.

Co, aby se vyjadril SPRAVCE tehle konference. Co je pro nekoho
zbytecnost muze jiny privitat. Ja bych proti cestine nebyl.
Myslim ze zalezi na spravci jestli je ochotny se tim zabyvat.

> Proc bychom nemohli jeste nejakou dobu s diakritikou poseckat? To, ze je
> rok 1996 jeste neznamena, ze vse probehne bez problemu.

Poseckat do kdy? Az bude diakrutika uplne zrusena?
Pocitace budou bezproblemove jedine, kdyz se vypnou. (a ani tak
vzdycky ne)

> Zkusime to jinak:
> at ti co chteji pisou s diakritikou, ale at to filtruji a posilali
> jako 7bit messages :) A nemusime se bavit o nejake gatewayi ci
> programech pro prevod kodovani :)

Me se to zda jako dobry namet do konference, tak proc se o tom
nebavit.
Ale zpravy typu:
  Ja to chci...
  Ja to nechci...
opravdu moc neresi.
Takze diskutovat, ne se hadat.

Muj nazor asi nema vyznam. At se vyjadri spravce konference.

> IMHO zbytecne. A ZCELA!!!

To, co uzivatelum muze zlepsit komunikaci a nebude pro ne slozitejsi,
urcite NENI zbytecne. (i kdyz asi jak pro koho)

> Opet opakuji. Nejsem odpurce diakritiky. Proc jsem jiz rekl. Je to
> zbytecne.
> Proc by proboha nemohli vsichni psat 'cesky' misto 'c~esky'? To je to

O tu praci zase tak nejde. Ale pohled na carky a hacky prece jen
potesi. At uz na WWW nebo v konferencich a newsech.

> opravdu takova prace? Kazdy to bez problemu precte a nemusi se tady
> zavaded sahodlouhe diskuse a hadky pro a proti.

Tomas TRAPL - CVUT FS
tel. : 24915319/268
email: trapl at karnet.fsih.cvut.cz
www  : 147.32.64.144