Cestina ano nebo ne?

Lubor Dedina lubord at watson.bajt.cz
Mon Dec 9 11:31:24 CET 1996

Nazdar, toto neni o cestine, ale o cemsi jinem:

> A uz je to tady zas.
>
> Panu L.D. se to podarilo. A cim mene pan L.D. vidi do problemu, ktere
> muzou lidem za ruznych okolnosti nastat (ze onen server odmita
> pozadavky z moji domeny asi opravdu nebude moje chyba), tim vice je
> presvedcen, ze ostatni jsou blbci.
>
> Davam si pana L.D. do seznamu "Filtering from" a tem, ktere uz nebavi
> neci samolibost, doporucuji totez.

Kdybyste byl slusne vychovan a misto kidu o zahledenosti do vlastni
chytrosti mne o tu cestinu pozadal, tak bych Vam ji poslal jako
attachment. Uz to, ze jsem se nabidnul Vam udelat ze zmineneho clanku
vytah (pokud byste ho nesehnal), snad svedci o tom, ze jsem mel
dobrou vuli. To, ze mate problemy s pristupem na dane URL, jste ve
svem prvnim mailu neuvedl. I kdyz toto asi jiz nectete, to, ze ode
mne nehodlate jiz nic brat, je mi skutecne potesenim.

> Honza Vyskoc      ropak at mbox.vol.cz      Czech Republic-Europe

                                              Lubor

Lubor Dedina, Praha        lubord at bajt.cz
Pisete-li mi, muzete pouzivat nabodenicka