Cestina ano nebo ne?

trapl at karnet.fsih.cvut.cz trapl at karnet.fsih.cvut.cz
Mon Dec 9 13:15:23 CET 1996

> Okej a teraz druhy pripad , obcas som nuteny prist k zastaralemu terminalu
> vt100 od tesly z roku raz/dva co pozna maximalne vt100 a nic viac , co
> spravim tam ? , prepalim romku terminalu , alebo ako ? , alebo pridem k
> nejakemu dosu na ktorom je NCSA telnet a ziadna diakritika (z neho pisem
> tento majl), to budem vsade nosit zo sebou diskety aby som si nainstaloval
> diakritiku a mohol precitat majl ? , uvedomte si ze nie kazdy cita postu
> len zo svojho PCdla doma alebo v kancli kde je vsetko pekne
> nainstalovane preto moj nazor , v konferenciach diakritiku NIE , plz :)

Jeste lepsi reseni je volitelna diakritika.
Kdo ji nechce dostane vsechno 7-bitove.
Kdo ji chce dostane ji.
Kdo pise do konference muze psat 7-bitove.
Kdo pise s diakritikou musi mit spravne nastavenou hlavicku.

Toto reseni by nikoho nediskriminovalo a zastance diakritiky by
uspokojilo.

Tomas TRAPL - CVUT FS
tel. : 24915319/268
email: trapl at karnet.fsih.cvut.cz