Cestina: vysledky ankety

Svajko Gabriel svajko at hron.fei.tuke.sk
Sat Dec 21 01:55:21 CET 1996

Sorry za predchadzajucu postu ale trochu som sa preklepol ;)

> b) jak si mozna vzpominate, ke konci diskuse o diakritice se objevil
> napad, aby vse zarizoval listserver (v takovem pripade by nebyl nikdo
> nijak diskriminovan). Zeptal jsem spravcu jednoho listserveru, jaky
> je jejich nazor na vec. Vysledek:
> - realizovat toto je mozne, ale je to dost pracne. Znamenalo by to
> radikalni zmenu jiz fungujiciho systemu prace s konferenci (prekopat
> listprocesor atd.)
> - zvysilo by to zatizeni site (nyni se urcity prispevek na domenu
> posila jen jednou, a teprve postak domeny ho rozesle eventuelnim vice
> [...]

pan Dedina , uvedomte si jedno , obidvaja spravci koneferencie spravuju
tuto koferu vo svojom volnom case a maju okrem nej aj svoje vlastne
povinnosti , nie kazdy ma cas pisat iba majly o tom ze ci je dobre pisat
majly v kodovani x-y-z , ale ma aj svoje vlastne povinnosti , taka otazka
, napisete mailserver ktory bude akceptovat diakritiku aj s tym poslednym
navrhom ze kazdy sa bude prihlasovat do konferencie podla toho ci xce
diakritiku alebo nie ? , lebo ak hej , aj ja by som take nieco privital ,
ale pokial dobre viem este nic take neexistuje ...

s pozdravom a prianim prijemne prezitych sviatkov,

snowman.

--
Gabriel Svajko
e-mail: svajko at r-net.sk