Cestina: vysledky ankety

Lubor Dedina lubord at watson.bajt.cz
Sun Dec 22 14:02:24 CET 1996

Nazdar,

> Pozapomina se stale na jednu vec : ne vsichni (ve svete zdaleka ne
> vsichni) pristupuji ke konferencim nikoliv pres listserver (tedy
> formou ziskavani celeho obsahu konference mailem), ale pres newsreader
> (neco na zpusob on-line pristupu, stahovani jen prispevku dle vyberu).
>
> A situace s cestinou pro newsreadery je jeste zoufalejsi, nez pro
> mail.

V tom navrhu univerzalni cestiny-necestiny v listservovych
konferencich se predpokladalo, ze konference, pokud by byla k
dispozici soucasne (nebo jenom) na news serverech, by tam byla
oboustranne bez diakritiky. To tedy jista forma diskriminace
je, nicmene by slo o zachovani stavajiciho stavu. Diakritiku by sice
asi bylo mozne podobnym zpusobem udelat i na newsech, ale bylo by to
zrejme jeste tezsi nez v listkonferencich.

> Pekne vanoce vsem (i kdyz cestinu do vsech "mailatoru" a "newsreaderu"
> asi Jezisek letos jeste vsem nenadeli).

Slysel jsem, ze uz to v jakesi listkonferenci takto nejak funguje,
nicmene nebylo receno kde.

> Honza Vyskoc      ropak at mbox.vol.cz      Czech Republic-Europe

                                           Lubor

Lubor Dedina, Praha       lubord at bajt.cz
Pisete-li mi, muzete pouzivat ISO-8859-2