Cestina: vysledky ankety

Lubor Dedina lubord at watson.bajt.cz
Sun Dec 22 14:05:50 CET 1996

Nazdar,

> pan Dedina , uvedomte si jedno , obidvaja spravci koneferencie spravuju
> tuto koferu vo svojom volnom case a maju okrem nej aj svoje vlastne
> povinnosti , nie kazdy ma cas pisat iba majly o tom ze ci je dobre pisat
> majly v kodovani x-y-z , ale ma aj svoje vlastne povinnosti , taka otazka
> , napisete mailserver ktory bude akceptovat diakritiku aj s tym poslednym
> navrhom ze kazdy sa bude prihlasovat do konferencie podla toho ci xce
> diakritiku alebo nie ? , lebo ak hej , aj ja by som take nieco privital ,
> ale pokial dobre viem este nic take neexistuje ...

No, nechci Vam brat optimismus, ale lze se domnivat, ze prave tito spravci
jsou za svou praci placeni. Pochopitelne, je mnoho takovych, kteri to
delaji jako dobrovolnici (je pro ne _konickem_, ne povinnosti). Tito lide
to vetsinou take delaji proto, aby se veci nejak hnuly kupredu, ke
vseobecnemu prospechu nezucastnene vetsiny laiku. Prave diky jejich
entuziasmu vubec listkonference jsou. Tak proc by ze stejneho duvodu
nekteri z nich nemohli jiz zabehany model zdokonalit o cestinu? Vzdyt
by to nepochybne byl krok kupredu. Koneckoncu, jak jinak se jeste dle Vas
vlastne listservove konference muzou rozvijet? Navic, ja jsem prece ony
spravce nijak nekritizoval. Slo o pouhe konstatovani jejich nazoru.

S tim, ze ja bych to napsal, Vas zklamu. Ja tomu nerozumim a neni to pro
mne ani muj konicek. Jinak, dostal jsem  odpoved od nejakeho cloveka,
ktery tvrdil, ze schema s cestinou existuje (udajne ma jit o nejaky WinNT
server). Nicmene, a to je taky asi docela vyznamna vec, ten clovek (takto
spravce nejakeho listserveru) se uprimne priznal, ze on sam by tu cestinu
na svem serveru udelat neumel. Je to asi opravdu slozitejsi vec a takove
to vseobecne "HOWTO run a listserver" zde zrejme moc nepomuze.

> Gabriel Svajko

                                             Lubor

Lubor Dedina, Praha       lubord at bajt.cz
Pisete-li mi, muzete pouzivat ISO-8859-2