Zeny a Internet...

Josef Hnojil pepik at TeTrAoDoN.fsv.cvut.cz
Tue Feb 6 11:04:22 CET 1996

Vazeni kolegove a kolegyne,
vcera jsem cetl clanek v Computerworldu, ze Internet vyuziva pouhych 12
procent zen... zda se mi to ponekud malo... asi je prece jen pravda, ze
zeny jsou praktictejsi nez muzi, protoze muzi si v podstate cely svuj
zivot hraji, a je uz jedno, zda jsou to vlacky, tanky nebo pocitace...

 Pokud ctou konferenci nejake divky, slecny, pani, at
se ozvou a vyslovi svuj nazor na pocitace a Internet
(i kdyz mohl jsem si nechat poslat seznam ucastniku(ucastnic)
 konference, tak jsem to neudelal...)

chlapik pepik

P.E.S.: Predchozi radky jsou psany bez nadsazky a jakehokoliv
sexistickeho nebo feministickeho nebo sovinistickeho podtextu...