Zeny a Internet...

martin svitek leonardo at leonardo.anet.cz
Tue Feb 6 15:20:25 CET 1996

Jsem divka - slecna a tak se teda ozyvam, ctu konferenci, sjizdim ve volnych
chvilich Internet, ale na seznamu ucastniku nejsem, je tam totiz muj
kolegacek. Takze seznam ucastniku by Vam o mne nic nerekl. Internet me na
jednu stranu totalne bere (v nekterych chvilich dokonce zere) a najednou
stranu dost desi (nechci byt jako Sandra Bullock ve filmu NET).     Bara

Intern