Problemy s IRC

Martin Weiss mawe at falco.tul.cz
Thu Jul 4 12:14:13 CEST 1996

Ales Kmunicek wrote:

> Ahoj !
>
> Chtel bych se zeptat na nejake zakladni informace o IRC. Chtel jsem
> to vyzkouset, ale zatim se mi nepodarilo se nikam dostat, natoz
> se zapojit do diskuze. Stahnul jsem si IRC program od Winsocku,
> ale s tim se nedohodnu a podle knizky Internet CZ se taky nikam
> nedostanu.
>
> Nemohli byste mi nekdo poradit aspon v tech uplne nejzakladnejsich
> vesech ? (tj. uvest podrobne proceduru, kterou se prihlasim na
> nejaky server, kde IRC probiha, pripadne i kde si muzu stahnou
> nejaky program pro IRC)

> [...]

Ahoj,
  ja pouzivam PIRCH32 beta 0.8 od Northwest Computer - je to shareware
pro W95. Info o cinnosti IRC jsem cerpal ze stejne knizky, jako ty a
zbytek pokus&omyl.IRC server pouzivam irc.felk.cvut.cz:6667. Tak hodne
stesti...
Ing. Martin WEISS             	    Weiss spol. s r.o.
E-Mail: mawe at falco.vslib.cz         Mirove nam. 4
Phone: +42 (412) 25717              405 02  DECIN IV.
Fax:   +42 (412) 24062              Czech Republic