DVORAK klavesnice...

Jiri Vesely vesely at Panurgos.fsv.cvut.cz
Wed Mar 6 13:47:49 CET 1996

On Wed, 6 Mar 1996, Josef Hnojil wrote:

> Ahoj vespolek,
> nevite nahodou nekdo, kde by se dalo sehnat rozlozeni klaves
> na DVORAKove klavesnici...
>
> Pro ty, co nevedi, co to je, kratke vysvetleni.
> Dvorak v minulem stoleti podal navrh na rozlozeni klaves na psacim stroji.
> Byla verejna soutez, a ackoliv Dvorakuv navrh byl lepsi, tak vyhralo QWERTY.
> Nemel jsem moznost ho vyzkouset, ale pod nektrych QWERTY rozlozeni
> zpomaluje psani.
>
> Tak kdyby nekdo vedel neco, at se neboji jako Marvin a ozve se....:))
>
> Pepik Hnojil

Takovy napad (je to sice drbani levou rukou za pravym uchem, ale alespon
neco):

ve Windows (to je takovy skoro neznamy produkt Micro...) si tento typ
nastavit a podivat se prohlizecem klavesnice (jestli myslime stejne
rozlozeni). Jinak nevim, nebot pisu jako blesk (obcas uhodim) a mam dost
starosti s klavesnici normalni.

J.V.