Noviny a casopisy na Internetu...

proxima at traveller.cz proxima at traveller.cz
Thu Mar 7 16:41:14 CET 1996

--Proxima computers, LTD ---Czech Republic,  143 00  Praha 4, Modranska 11 -- -

DEKUJI vsem za vsechny dobre zpravy a trochu se ostychaje (je ten prechodnik
spravne, uz je to davno, co jsem chodil do skoly) za sve nevedomosti Vas
spolusmilnici, pardon, spolusmileovnici prosim o dve rady a pomoci.

1/ kde se da sehnat sada ksichticku, nebo kdo bude tak hodnej a posle mi jej
2/ existuje neco jako Zlate stranky Internetu v CR? Jde mi napriklad o to,
sehnat kontakt na co nejvice firem zbyvajicich se TEXTILEM v CR.
3/ existuje pry nadstavbo pro MS WORD, ktera z nej udela alespon trochu
fungujici editor HTML. O veliky boze internetu, bud milostiv na sveho nehodneho
syna obcujiciho s PC, WIN95 a komutovanou linkou....

Diky Diky Diky

Petr Cap
--e-mail: proxima at traveller.cz ----------http://www.cz-guide.cz ----------
tel (+42 2) 402 28 93, tel/fax 402 32 84 ---------------------------------