WWW a konference.

Techniserv techserv at techniserv.anet.cz
Thu May 9 21:35:06 CEST 1996

Pustil jsem sveho znameho na chvili k Internetu. A ten me prihasil do
teto konference. Jsem mu za to nadosmrti vdecen, protoze nevim, jak se odhlasit.
Tak se zeptam.
Necte tento majl nekdo, kdo se prave nudi (jako ja ted), ze by misto nudy sednul
k pocitaci, a napsal mi, co vi o konferencich - jak se do ni prihlasit, jak se z ni ODHLASIT,
kde ziskat seznam konferenci (existuje-li neco takoveho, atd.). Anebo alespon nejakou
WWW adresu, kde to je cesky a maximalne na jednu stranku.

A taky nepohrdnu informacemi o tvorbe vlastnich WWW stranek - vse, co vite, poslete.

A pry je mozne sedet u Internetu a primo si s nekym povidat.

A vubec, uz asi pujdu domu.

Tesim se na odpovedi.

Radek Lucan, techserv at techniserv.anet.cz