WWW a konference.

Jiri Demel DEMEL at dinf.fsv.cvut.cz
Fri May 10 12:21:33 CEST 1996

On  9 May 96 at 21:35, Techniserv wrote:

> Pustil jsem sveho znameho na chvili k Internetu. A ten me prihasil do
> teto konference. Jsem mu za to nadosmrti vdecen, protoze nevim, jak se odhlasit.
> Tak se zeptam.

To se Vam tedy pekne pomstil. Sam toho jeste moc neumite a uz k tomu
poustite dalsi lidi a ani nevite, co Vasim jmenem delaji    :-)))
Ale kazdy nejak zacinal. Tedy: poslete dopis s jedinou radkou

unsubscribe smajlik

na adresu  listserv at cs.felk.cvut.cz.
Mimochodem, urcite jste dostal uvitaci dopis z teto konference
a tam to bylo napsano.

> Necte tento majl nekdo, kdo se prave nudi (jako ja ted), ze by misto nudy sednul
> k pocitaci, a napsal mi, co vi o konferencich - jak se do ni prihlasit, jak se z ni ODHLASIT,
> kde ziskat seznam konferenci (existuje-li neco takoveho, atd.). Anebo alespon nejakou
> WWW adresu, kde to je cesky a maximalne na jednu stranku.

Trochu rozpor.  Chcete *vsechno* a na jednu stranku.
Ano, to by byl idealni navod. Bohuzel je to ideal zpravidla nedosazitelny.

Pokud touzite po *strucnosti* pak Vam doporucim svou knizecku
'Internet pro zacatecnika'. Ale at jsem se snazil sebevic, tak
nezbytne minimum o konferencich mi vyslo na 4 1/2 stranky A5.

Jinak to je ovsem popsano na mnoha mistech.
Konec koncu vzdy lze pouzit prikaz HELP, jen je treba vedet, kam jej
poslat.

> A taky nepohrdnu informacemi o tvorbe vlastnich WWW stranek - vse, co vite, poslete.

Pro zacatek je idealni clanek Stante se HTML-autorem od Pavla Satrapy:
http://omicron.felk.cvut.cz/cgi-bin/charset/~compecho/ce/9505/satrapa1.htm
Az Vam to prestane stacit, budete zraly na Satrapovu knizku
'WWW pro ctenare, autory a misionare'.

> A pry je mozne sedet u Internetu a primo si s nekym povidat.

Snad myslite sluzbu  talk  u ktere na obrazovce primo vidite, co zrovna
pise druha strana. Nazev tedy neni moc vystizny. Taky lze ovsem pres Inet
telefonovat, tedy prenaset zvuk.

Zdravi                                        Jiri Demel
                                        Stavebni fakulta CVUT