www a email

Jiri Demel demel at fsv.cvut.cz
Thu May 16 20:00:09 CEST 1996

On 16 May 96 at 13:38, Jan Padourek wrote:

> muzete mi prosim nekdo rict, jestli mate prakticke zkusenosti se
> ziskavanim www dokumentu pomoci emailu?

Velmi spatne.  Kdysi (dost davno) to na par serverech slo.
Ale v posledni dobe vsecky servery, o kterych jsem se nejak dozvedel
(byly nekde uvedeny, ze by to mely delat) bud neodpovidaly
a nebo jsem dostal dopis, ze uz to nedelaji, protoze tim byly
(ty servery) hrozne zatizeny.

Nicmene pred par dny probehla na konferenci NET tato zprava.
Nezkousel jsem to.