Diskusni skupiny v MS Internet explorer

Techniserv techserv at techniserv.anet.cz
Sat May 18 12:26:34 CEST 1996

Pred nejakou dobou jsem se na tomto miste timto zpusobem ptal,
jak se normalni slusny clovek stane clenem nejake konference, jak se
z ni odhlasi apod. Prislo mi par odpovedi a diky nim jsem se do nekolika konferenci
prihlasil. Diky vsem za odpovedi, zivot pro me nabyl novych rozmeru !:-))

Co bych chtel vedet dale:
1) Obdrzel jsem tyto dva seznamy konferenci:

	http://www.cvut.cz/cesnet/mail.html
	http://www.cesnet.cz/cz/netrsrc/mail.html#main

jsou do znacne miry stejne. Nemate nekdo po ruce seznam dalsich konferenci
i mimo CR ( predevsim Windows, Novell, TCP/IP+sprava siti (SNMP), atp..)

2) MS Internet Explorer (pouzivam ten, protoze Netscape je hodne dlouhy a nechce
se mi cekat u pocitace X hodin, nez se priplazi po me 19,2kbps lince)
umoznuje stisknutim jednoho buttonku "Nacist diskusni skupiny". K tomu, aby to fungovalo, se v okne, ktere se objevi po vyberu z menu Zobrazit/Moznosti...,
ve foldru Zpravy musi nastavit nejaka "adresa diskusniho serveru". Co to je
za adresa, kde se daji ziskat a tak dale - co o tom vite, napiste, budu rad.

Dekuji, Radek Lucan, techserv at techniserv.anet.cz