Finger?

Jiri Demel demel at fsv.cvut.cz
Mon May 27 11:52:11 CEST 1996

On 24 May 96 at 15:55, RSED5496 Sedivy Radim - U wrote:

>    Preji dobry den,
>
>    mohl by se zde nekdo znaly zminit o vyhledavani pomoci Fingeru?
> Nejak jsem tomu neprisel na kloub. Dekuji.

Fingerem samotnym toho moc nenajdete. Dovede se to totiz zeptat jen
jednoho pocitace (ktery napisete za zavinac) a proto se muzete
zeptat pouze na uzivatele toho pocitace. Ovsem hleda nejen v uzivatelskych
jmenech, ale i v plnych jmenech a prijmenich.

Pro vyhledavani e-mailovych adres v sirsim meritku slouzi Netfind.
Zkuste telnet na    netfind.vslib.cz,   login  netfind.
Nebo gopher.vslib.cz.

>    Pokud vyhledavam pomoci Archieho, dostanu skoro same odkazy do
> zahranici. Jak se vlastne da zjistit, kde se dana vec zrcadli u nas?

Jmenuje se to Parker a odkaz na nej je na kazdem lepsim WWW-serveru.
Jestli mne pamet neklame, je to   http://www.vslib.cz/parker.html .
Nebo muzete telnetem na   parker.vslib.cz,  login parker.

Zdravi
                                        Jiri Demel
                                        Stavebni fakulta CVUT