Finger?

Pavel Sidlichovsky sidlich at Panurgos.fsv.cvut.cz
Mon May 27 11:52:39 CEST 1996

On Fri, 24 May 1996, RSED5496 Sedivy Radim - U wrote:

>    mohl by se zde nekdo znaly zminit o vyhledavani pomoci Fingeru?
> Nejak jsem tomu neprisel na kloub. Dekuji.

    Nu, ani ja zatim prilis ne, vysledky na mne pusobi dost chaoticky,
skoro jako by tuto sluzbu obstaravalo cosi inteligentniho, takze to
necham na nekoho znalejsiho :-)

>    Pokud vyhledavam pomoci Archieho, dostanu skoro same odkazy do
> zahranici. Jak se vlastne da zjistit, kde se dana vec zrcadli u nas?

    Hmmm..., dana vec??  Dost tezko. Ale CO se zrcadli u nas jde najit
snadno pomoci PARKERA na parker.vslib.cz, login: parker - dost podobne
archiemu, ale pro CZ servery.
                            Zdravim vsechny         v          ,
                                              Pavel Sidlichovsky