Vice HTML stranek najednou

Jadrny Pavel jadrny at cis.vutbr.cz
Tue May 28 12:10:35 CEST 1996

Vážení přátelé,
měl bych jeden dotaz (možná bude odpověď zajímat vice účastnků).
Když se dostanu na nějakou (pro mne zajímavou) stránku ze které je více odkazů, avšak je to vše na jednom serveru v jednom (případně více) adresáři a chtěl bych si tyto stránky (všechny) stahnout, prohlédnout a uchovat. Znám pouze jednu metodu:
- stahnu stránku
- uložím si ji do lokálního adresáře (řekněme pod stejným jménem)
- jdu nazpět
- takto pokračuji až mám všechny stránky uložené na svém lokálním disku
(nejen v lokální cache)
- stahnu nakonec odkazovou stránku
- upravím si v odkazové stránce příslušné URL tak, aby mi ulazovaly na lokální   disk
- a mám to

Nyní ten dotaz:  LZE UVEDENÝ POSTUP NĚJAK AUTOMATIZOVAT ?
Tedy: Lze stáhnout celý konkrétní adresář najednou, řekněme i jinou službou (např. FTP apod.)

Předem děkuji za odpovedi (a doufám, že nejen já)

Pavel Jadrný,    jadrny at cis.vutbr.cz