Vice HTML stranek najednou

Ing. Rudolf Brdecka BRDECKA at kam.VM.STUBA.SK
Tue May 28 12:46:19 CEST 1996

> Va eni p atele,
> m l bych jeden dotaz (mo na bude odpov   zajimat vice u astnk ).
> Kdy  se dostanu na n jakou (pro mne zajimavou) stranku ze ktere je vice odkaz , av ak je to v e na jednom serveru v jednom (p ipadn  vice) adresa i

> - stahnu stranku
> - ulo im si ji do lokalniho adresa e ( ekn me pod stejn m jmenem)
> - jdu nazp t
> - takto pokra uji a  mam v echny stranky ulo ene na svem lokalnim disku
> (nejen v lokalni cache)
> - stahnu nakonec odkazovou stranku
> [...]

Neviem ako vy vsetci, ale ja som dostal mail (vid hore) plny medzier
namiesto diakritiky. Nie ze by som bol proti diakritike, ale sorry,
Internet a diakr. sa nemaju v laske a ak ma byt zaruka, ze mail
budu citat v poriadku vsetci na vsetkych (!) platformach, tak by
si mal kazdy (nielen dotycny odosielatel) uvedomit, ci je diakr.
tak mutna.
Ja si radsej precitam "Predem dekuji" ako "P edem d ekuji".

J |              Ing.  R u d o l f   B R D E C K A                    |
J |           Department of Automation and Measuremen                 |
J |  Faculty of Mechanical Engineering  Slovak Technical University   |
J |            Mytna 36, 811 33 Bratislava, Slovakia                  |
J |         tel: ++42/7/397 193     fax: ++42/7/395 315               |
J |              E-mail: brdecka at kam1.vm.stuba.sk                     |
J |              http: //dec50.vm.stuba.sk/~brdecka                   |