Vice HTML stranek najednou

Miroslav Wagner WAMBI at Barbie.die.fmph.uniba.sk
Tue May 28 13:23:44 CEST 1996

Dna 28 May 96 o 12:46, Ing. Rudolf Brdecka natrieskal(a) klavesnicou:

>Neviem ako vy vsetci, ale ja som dostal mail (vid hore) plny medzier
>namiesto diakritiky. Nie ze by som bol proti diakritike, ale sorry,

No ja som ten mail precital uplne v pohode aj s diakritikou.

>Internet a diakr. sa nemaju v laske a ak ma byt zaruka, ze mail

Internet a diakritika sa maju radi, ale musi byt vhodne
nakonfigurovany klient, aby sa to dalo citat. Vuobec to nie je ziaden
problem, je tu len jeden problem a to ten, ze systemaci su vecsinou
lenivy to urobit !!!

>budu citat v poriadku vsetci na vsetkych (!) platformach, tak by

Da sa to pod PMAIL (DOS & WIN), ELM (UNIX), PINE (UNIX), aj pod NeXT
(neviem ako sa vola) a vuobec myslim, ze skoro pod vsetky platformy.

>si mal kazdy (nielen dotycny odosielatel) uvedomit, ci je diakr.
>tak mutna.

Niekedy je nutna a niekedy nie, rychlejsie sa pise bez diakritiky :-)
ak ste na to zvyknuty a inym to robi velke problemy.

>Ja si radsej precitam "Predem dekuji" ako "P edem d ekuji".
                                            ~~~~~~~~~~~~~~
                                            Tu malo byt:

                                            Předem děkuji
                                                 :-)

bye
Miro :-)

PS: pouzivate PMAIL (aj ked uz starsiu verziu 3.22 - novsia je 3.31)
a do tej je instalacia podpory diakritiky trialna (cca 5 minut).
Ja sam som si to instaloval na svojej sieti a ide mi to v pohode a
nadherne (nemam problem s podobnym textom). Pridajte sa medzi nas (na
Slovensku nas je este malo, lebo vsetci systemaci v tomto spia).

PPS: este k tej vasej signature, myslim, ze sa uz vela ludi stazovalo
na to, ze im prestavujete terminal (nie na kazdej platforme bezi
PMAIL ! :-) ), alebo podobnu sarapatu. Farba je mensi standart ako
diakritika :-), tento format pozna iba PMAIL (a kompatibl.).

>J |              Ing.  R u d o l f   B R D E C K A                    |

 Miroslav Wagner, Student of Informatics, Network Administrator
 Faculty of Math. and Physics, Comenius University, Bratislava
 URL   : http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~wagner/
 E-mail: wagner at dcs.fmph.uniba.sk
 Finger: 2wagner at pascal.fmph.uniba.sk
 Phone: +42-7-724 000, 725 800, 725 868 / ext. 211