Vice HTML stranek najednou

Petr Zabicka zabak at mzk.cz
Fri May 31 08:25:27 CEST 1996

On Thu, 30 May 1996, Ondra Dolezal wrote:

> [...]
pokusim se o konstruktivnejsi prispevek (nebo spis dotaz):

pouzivam pine na unixu a kdyz jsem dostal vyseuvedenou zpravu, mohl jsem
si ji prohlednout cesky. To je ok. ALE pine uz neni schopen ji pri reply
ocitovat s cestinou a misto toho uvede takovehle paznaky - nemate nekdo
zkusenosti s tim, jak pine primet aby s tou cestinou pracoval korektneji?

S pozdravem,

Petr Zabicka
zabak at mzk.cz