Vice HTML stranek najednou

proxima at traveller.cz proxima at traveller.cz
Fri May 31 14:59:29 CEST 1996

On Fri, 31 May 1996, Petr Zabicka <zabak at mzk.cz> wrote:

>pokusim se o konstruktivnejsi prispevek (nebo spis dotaz):
>
>pouzivam pine na unixu a kdyz jsem dostal vyseuvedenou zpravu, mohl jsem
>si ji prohlednout cesky. To je ok. ALE pine uz neni schopen ji pri reply
>ocitovat s cestinou a misto toho uvede takovehle paznaky - nemate nekdo
>zkusenosti s tim, jak pine primet aby s tou cestinou pracoval korektneji?
>
>S pozdravem,
>
>Petr Zabicka
>zabak at mzk.cz

--Proxima computers, LTD ---Czech Republic,  143 00  Praha 4, Modranska 11 -- -
Ostycham se vmisit do diskuse, jmenuji se totiz
  v ,
  Cap

Vidite, co mi ta diakrita natropila, proste ten ptak co zere zabicky, ale
nebojte se pane Zabicka.

Myslim si, ze kdyz uz tu diakritiku mame, (diky, pane Hus, nebo snad ne????),
ze by se asi melo s tim neco delat ... systemaci vsech zemi spojte se a neco s
tim udelejte. Co treba EX-bratri z sire Rusi, co Ti delaji se svym rozsypanym
cajem?

Uprimne, je to jiste technicky resitelne, aby se platformy dohodly. Uz se
dohodly na slozitejsich vecech

 Petr Cap  a jeho Oknows95
 --e-mail: proxima at traveller.cz ----------http://www.cz-guide.cz ----------
tel (+42 2) 402 28 93, tel/fax 402 32 84,  hot-line 0601 231 427----------