Zlegalizovanie Netscape.

Josef Pibil ipacs at mbox.vol.cz
Sat Nov 9 18:36:55 CET 1996

To se mi snad jenom zda...to je zly sen !
Jeste horsi nez reklama v konferenci je, kdyz nekdo dela z ostatnich blbce.....!!

Josef Pibil

* IPA spol. s r.o.         tel         : +42 66 21303                *
* Husova 11,               fax        : +42 66 7310081             *
* 586 01  Jihlava         e-mail    : ipacs at mbox.vol.cz        *
* Czech Republic       Web Site: http://www.vol.cz/IPA     *

Peter SMELIK <petersnet at netlab.sk> píše v článku <199611082300.AAA09711 at ns.felk.cvut.cz>...