Zlegalizovanie Netscape.

Jano pietro at maui.net
Sat Nov 9 20:30:32 CET 1996

Josef Pibil wrote:

> To se mi snad jenom zda...to je zly sen !
> Jeste horsi nez reklama v konferenci je, kdyz nekdo dela z ostatnich blbce.....!!
>
> Josef Pibil
> ********************************************************************
Neviem co je na tom zleho, ked niekto chce pomoct! Viac krat v tejto
konferencii padla otazka ako zlegalizovat Netscape.Vela krat potrebna
informacia je komercneho charakteru alebo nejak inak spojena s reklamou.
Pokial niekto neposiela kazdy den do konferencie prispevky typu:PONUKAME
INTEL P100 ZA 99.90 a pod., myslim ze je to uplne v poriadku.
Okrem toho si myslim ze vobec existencia Internetu a vsetkeho co je s
nim spojene je podmienena komerciou a nakupom produktov ako napr.
Netscape.
Na druhej strane sa za reklamu urcite da povazovat, ked niekto ma cez
pol monitoru v inicialoch svoju firmu s tel. a presnou adresou!
Mne osobne je to naozaj jedno,nemam nic proti reklame v konferencii, ale
ked niekto chce obvinovat, mal by sa najprv zamysliet nad sebou.

                                            Jano Rusnak