instituce

LUBOMIR FENDRYCH FENDRYCL at mlp.cz
Thu Oct 10 14:54:44 CEST 1996

Vazeni vedatori internetatori,
                maje prirucku pana BOBA nevycetl jsem z ni jak a
jestli lze najit via e-mail i nejakou instituci,vedeckou
spolecnost,nakladatelstvi,redakci casopisu a tak.Osoby takto lze
hledat,ale vetsinou ne nalezt. Nevycetl jsem to ani z knizky,ktera
je kultovnim predmetem teto konference a za niz autorum dekuju,i kdyz
jako dlouholety redaktor bych mel k jeji forme nejake pripominky.
         Predem diky za radu,omlouvam se za
         svou zrejme zakladni neznalost jednak poctem
         dioptrii na svem nose a hlavne tim,ze nejsem
         z technickeho sveta.Jeste jednou dik vsem,
         kdoz mi pomohl nalezt pritele po temer
         triceti letech.

                                    Lubomir Fendrych