instituce

Ales Cepek cepek at fsv.cvut.cz
Thu Oct 10 17:27:18 CEST 1996

On Thu, 10 Oct 1996, LUBOMIR FENDRYCH wrote:

> jestli lze najit via e-mail i nejakou instituci,vedeckou
> spolecnost,nakladatelstvi,redakci casopisu a tak.Osoby takto lze
> hledat,ale vetsinou ne nalezt. Nevycetl jsem to ani z knizky,ktera
> je kultovnim predmetem teto konference a za niz autorum dekuju,i kdyz
> jako dlouholety redaktor bych mel k jeji forme nejake pripominky.

Osvedceny zpusob je zkusit URL http://www.jmeno-nebo-akronym-organizace.com/
ci EDU a pod. Mate-li jen email, muzete zkusit nektery ze serveru
poskytujicich pristup na WWW via mail, ja ale  mam s temito sluzbami
dost spatne zkusenosti. Pripadne lze pouzit metody hrube sily a zkusit
hledat osobu podle jmena (doplneneho pokud mozno nejakym textem identifikujicim
jeho domovskou instituci) treba na Alta Viste. U instituci vetsinou
staci najit takto alespon jeden odkaz a z nej pokracovat dal. Pri pristupu
omezenem ale pouze na email je to velmi trudna cesta.

Ales Cepek

katedra mapovani a kartografie                  <cepek at fsv.cvut.cz>
fakulta stavebni CVUT                           tel. (02) 2435 3881
Thakurova 7
166 29 Praha