Ako legalizovat Netscape

Marek Antos Marek.Antos at ruk.cuni.cz
Wed Oct 9 09:58:18 CEST 1996

According to Ing.Darina Kaczova:
> ktore plynu z korektneho predaja atd.). Prosim Vas, existuje
> zastupenie Netscape Communications Corporation na Slovensku
> resp. v Cechach?

Distributorem je u nas prazska firma Infima (http://www.infima.cz/). Sidli
ve Velfikove ulici cislo 6, 160 00 Praha 6. Tel: 311 5858, fax: 311 5820.
E-mail pro tyto zalezitosti je asi prodej at infima.cz.
Zvlastni znameni: rozesila tisice reklamnich mailu, ktere se ale jak vidno
dostavaji jen tem, kteri o ne nestoji (v 15 exemplarich).

Stastnou ruku pri koupi preje,

| Marek Antos                       |   Casopis Connect!            |
| Network Administrator             |   Computer Press              |
| e-mail: antos at cuni.cz             |   e-mail: antos at cpress.cz     |
| WWW: http://www.cuni.cz/~antos    |   WWW: http://www.cz/cpress   |